تیم بازی سازی 47

استادیو 47game

تیم بازی سازی 47

استادیو 47game

تیم بازی سازی 47

پروژه های در دست ساخت :
1 . ترسناک , معمایی , دو بعدی , اندروید , کامپیوتر : Virtual Land
استادیو مستقل بازی سازی 47 در بهمن 95 ایجاد شد با هدف گسترش صنعت بازی سازی در ایران , ایمیل جهت انتقادات و پیشنهادات : 47gam3@gmail.com

بایگانی

انتخاب انجین مناسب برای بازی سازی قسمت اول

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ

سلام خدمت کاربران گل وبلاگ ما امروز با راهنمایی برای ساخت بازی همراه شما هستیم

همانطور که میدانید اکثر کسانی که میخواهند وارد دنیای بزرگ بازی سازی بشوند همیشه از انتخاب انجین میترسند و این ترس همیشه باعث بوجود امدن مشکلات زیادی میشود .

در این پست میخواهیم به شما در انتخاب انجین کمک کنید بر اساس " وقت , وضعیت و ....

 

1. Unity3D

_این انجین مناسب کسانی است که در روز 5 الا 8 ساعت وقت دارند و میتوانند با ارامش به یادگیری این انجین بپردازند دستگاه هایی که این انجین برای خروجی ساپورت میکند زیاد هستند .

_این انجین بسیار گسترده است و از زبان های سی شارپ , جاوا اسکریپت و BOO پشتیبانی کامل میکند یونیتی علاوه بر دانش کافی به سیستم مناسب هم نیاز دارد "حداقل رم 4 و cpu i3 و کارد گرافیک مناسب " .

_در کل یونیتی انجین مناسبی هم برای بازی سازان مستقل "تک نفره" و تیم های بزرگ هست .

 

لیست کامل خروجی unity3d :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی